Jag är fan inget samhällsproblem!

Jag är nog typ det minsta samhällsproblemet som finns i vårt samhälle. Jag gör mina läxor, angagerar mig i skolan, åker kollektivtrafik, misshandlar inte hundar och kan aldrig ljuga för någon.  Kajsa tycker att jag är dagens samhällsproblem för att jag inte går på träningen. Okej det är faktsikt lite samhällsproblem när folk inte går på träningarna. När man inte tränar får man ingen bra hälsa och det är samhällsproblem. Nu gäller detta dock inte mig eftersom vi hade skitjobbigt ki-boxingpass på idrotten idag. Det förstår inte Kajsa. Hon tycker att man ska träna fast man har brutit båda bena och huvudet har gått av om man heter Hanna Schött. Jag har för en gångs skull inte lyssnat på henne idag och istället för att tillbringa kvällen i en dålig luftkontitionerad varm gympasal ska jag göra min dagliga medialäxa som jag älskar. Titta Tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0