Idag

Idag har vart en bra dag! Jag har fått massa komplimanger för min krönika. Jag vet inte om folk säger dem för att vara snälla men det gör inte så mycket för jag blir glad iallafall. Min mormor ringde och nästan grät så henne har jag somett säkert fan,. Jag har inte klarat av att läsa den i tidnigen än. Det känns lite som när man läser gamla texter man har skrivit. Jag skäms när jag läser dem. Samma känsla när jag skulle börja läsa texten i tidningen. Det känns så läskigt eftersom det är så många som har läst den och så många som kommer dömma mig för den. Men that´s life!

Kommentarer
Postat av: Emilia

OJ! jag glömde bort den. men jag ska leta upp tidningen DIREKT och läsa :D

2008-11-09 @ 11:46:31
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0