Hata håltimmar!

Idag hade jag en skit låååååång håltimma mitt på dagen! Det är samhällsproblem. Inte kanske det samhällsproblem som politikerna borde sätt högst på sin prioriteringslista men nog så viktigt för mig och många andra. Problemet är såhär, att när man har en lång håltimma mitt på dagen åker man hem och sen är chansen ganska liten att man kommer tillbaka. Om man inte går i skolan får man inga jobb. Det kommer bli samhällsproblem.

Jag var så duktig och gick tillbaka till skolan efter håltimman men det var enbart för att jag känner mig sugen på kinderäggg snart!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag kom också tillbaka!

2008-11-17 @ 18:35:05
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0