Fotbollsgala

Det är fotbollsgala om någon har missat det. Därför ville jag bara lägga in min åsikt om den. När jag var liten älskade jag galor och kollade på alla som fanns. Nu efter att ha sett 80502 galor så känns det lite överskattat.

Rapport från galan:
Tjejerna kan inte gå i klackar
Pelé pratade pinsamt länge
Zlatan kan som vanligt inte hålla tal
Klädbyte i pausen
Dåliga ordvitsar

Den stora frågan är kommer Zlatan får sin tredje guldboll?
Herregud det skulle bli panik för dem om han inte skulle få det så jag kan sätta ngt på att han får den!

Varför får tjejerna diamantbollen och killarna guldbollen? Jag blir så arg. Varför är killarnas islag om fotbollsåret längre än tjejernas? Grr vad arg jag blir. När ska det bli jämställdhet i samhället? Det är samhällsproblem på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0