.

Jag måste börja med att blogga varje dag nu igen! Eftersom jag brukar vara ganska trött på fredagkvällar efter gymmet så är det lika bra att jag får det överstökat nu! För er som undrar vad jag gör hemma så var jag sjuk lite på morgonen. Nej, jag skolkade inte hade lite ont i vänstra sidan av magen och vem går till skolan då lixom? När jag insåg detta burrade jag in mig i mitt täcke igen och sov bort hela min engelska lektion. Detta skall inte göras om någon mer gång för sedan fick jag jätte dåligt samvete för att jag hade faktiskt kunnat gått.

Aja nu ska jag snart till Nisse på fredagsfika. Sedan blir det ännu mera fika på textrasten, känner nog starkt för en bulle idag. Sedan blir det gym med Nylen för att få av sig de extrakilo man har dragit på sig under dagen, haha. Ikväll blir det nog IDOL fast jag hatar det, måste se ändå!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du, engelskalektionen SÖG! Christina hade fått för sig att hon skulle skita i att vi var trötta så vi fick både skriva, prata och ha hörförståelse.

2008-11-28 @ 16:32:59
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0