Dans och annat

Jag vet inte vad jag ska skriva så jag ska skriva en sammanfattning av min dag. Dansen var långtråkig och gick skit. Vissa killar var väldigt roliga och dansa med så det gjorde att förmiddagen gick ganska bra trots att jag hatar att dansa. Disskusionerna med de flesta killarna såg ut såhär:

Jag: Jag kan inte dansa så du får vara beredd på det!
Han: Haha okej det kan inte jag heller så det är lungt
(där så kändes det mycket bättre för mig eftersom jag hela tiden var rädd att hamna med han som dansade skitbra)
Jag: Vad är det för mening att lära sig en dans där man bara går bakåt på?
Han: Jag vet faktiskt inte

Det var mina repliker som gick om och om igen idag och de funkade ganska bra. Ett tips testa dem för att bryta isen! Här vill jag egentligen skriva skit om alla killar som luktade svett och trampade mig på fötterna men i hänsyn till dem så skippar jag det!

Dagen fortsatte med en snabb fredagsfika och sedan text. Text är bra är allt jag kan säga!
Sedan bar det av med 21:an till friskis för att glo på bodybuilders med Nylén. Vi ska också bli vältränade och våga stå med vikterna och pumpa någon gång i vårt liv. Det har jag bestämt. Vi gymmade duktigt idag, så vi har kommit en bit på vägen!

Nu är det IDOL som jag egentligen har slutat gilla men jag kan inte låta bli att slänga ett öga på söta Kevin, översminkade Robin B, överskattade Johan, fina Alice och Anna som jag har lite jag kan inte bestämma om jag gillar dig känsla över. Hur ska jag knyta ihop säcken nu då?
Hej då får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0