Dagens samhällsproblem!

Jag blir så lycklig av att träna, det är synd att inte alla gör det och det skulle kunna vara ett samhällsproblem att inte alla gör det! Men det är inte det som är samhällsproblemet! Efter träningen lottade ledaren ut ett pris till en av de som tränade. Priset var en reflexväst och först trodde jag det var ett skämt. Sedan insåg jag hur bra det är med reflexvästar! Jag känner att jag vrider väldigt mycket på det här med samhällsproblem men ändå får samhällsproblemet vara att folk inte använder västar! Tänk vad bra man hade sett folk om de hade haft gula västar när de är ute! Inte så snyggt men nog så praktskt.

Så joina dagisbarnen, ta på västen och ge er ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0