Business!

Jag hinner verkligen inte blogga men jag har så mycket att berätta idag! Jag ska snart och träna och det känns kul för jag har nya träningskläder, sådana man ser seriös ut i! På tal om att vara seriös har jag och Emilia gått runt hela dagen och funderat på hur det blir när vi blir karriärskvinnor. Vad vi kommer ha på oss, hur vi kommer jobba och när vi kommer föda var barn och uppfostra den! Vi började med att köpa take away choklad och cappocino. Emilia var lite duktigare där än jag som tog kaffe. Sedan gick jag och kollade på kläder som var lämpliga och hittade några fina alternativ! På lunchen var vi inte så duktiga då det blev MAX, men jag åt iaf dagens lunch! Efter det blev det kollande på mammaböcker!

Jag har fått många vuxenpoäng idag!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahah, vuxenpoäng äger! Och tänk vad mycket poäng man får på öppet hus, jag ska vara jätteframåt

2008-11-06 @ 21:18:41
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0