Äntligen!

Jag måste bara skriva lite om min lättnad att Johan åkte ur IDOL igår. Jag hade med det på mitt jättelånga inlägg som försvann så jag får väll skriva det igen. Okej att man får tycka att han är bra fast han sjunger som en kratta och okej att man kan tycka att han är snygg fast han ser ut som en tjej. Men varför måste man skrika allt vad man har så fort man ser honom? Jag skämdes ögona ur mig för den tjejen som var helt hysterisk. Hur kan hon ens höra vad han sjunger? Det är nog därför de skriker så, för att han sjunger så falskt! Tack gode gud för att han är ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

INSTÄMMER!

2008-11-30 @ 09:19:15
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0