Åhhh

Matte provet idag gick åt HELVETE! Jag har aldrig i mitt liv vart med om ett prov som gick så dåligt och då har jag ändå varit med om några IG prov i tyska och NO i min dag. Jag tror inte jag svarade på en uppgift och blir typ överlycklig om jag får ett poäng! Just nu kan jag bara skratta åt det och tycka min mattelärare är knäpp. Det bästa var att det var ingen det gick bra för så då kändes det lite bättre! Men kan inte matteläraren fatta att det är fel på något annat än oss när alla känner såhär? Det är ju inte direkt så att vi alla är knäppa och fattar inget för det för de flesta av oss hade pluggat! När jag tänker efter så har jag pluggat ganska mycket! Jag säger bara brister i genomgångarna! Jag har aldrig fattat något av vad hon har sagt och det går i fullfart när hon är igång!

När jag satt där på provet och insåg att det var inte ett enda av talen jag kunde ville jag bara slänga provet och gå ut och bryta ihop! Jag frågade henne om man fick slänga provet och det var klart man inte fick det. Så jag fick sitta och klura en stund till och sedan lämna in ett prov utan svar. Då kände jag mig rätt så misslyckad men när en efter en kom ut och sa att det gick skit kändes det faktiskt bättre! När jag kom hem tröståt jag lite slog i alla dörrar, skrek på mamma och sen la jag mig och sov! Nu känns det mycket bättre. Det är väll bara att göra om skiten!

Kommentarer
Postat av: Marre

Vi sitter i samma båt, Hanna! En sak som är säker.

2008-11-04 @ 19:20:04
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0