50-lista

Blondinbella har en 50-lista såg jag och då måste jag också ha det!

  1. Jag brukar aldrig göra listor
  2. Jag kan inte säga något som jag är bra på
  3. Jag har varit i Asien tre gånger
  4. Jag gillar spenat
  5. Jag är jätte seg  på att smsa
  6. Jag har flyttat två gånger i mitt liv
  7. Jag har svårt att ta kontakt med okända människor
  8. Jag var tjock när jag var liten
  9. När jag var liten vill jag jobba på Liseberg när jag blir stor
  10. Jag är sjukt lättroad, jag kan skratta för att andra gör det även om jag inte vet vad det handlar om.
  11. Jag äter inte fisk
  12. Jag kan verkligen inte dansa
  13. Jag har haft bildtarmsinflammation, alltså har jag ingen blindtarm kvar
  14. Jag är dålig på att trösta
  15. När jag var mindre hade jag jätte dåligt självförtroende
  16. Jag har svårt med grammatik i alla språk, därför att jag ganska dålig på språk
  17. När jag väljer yrke spelar lönen nästan ingen roll bara jag är nöjd med jobbet
  18. Jag är en ledartyp och har därför svårt när andra vill bestämma
  19. Jag är skitsur på morgonen
  20. Jag hatar folk som tror att de är bättre än alla andra
  21. Om jag ska bli mamma vill jag bli en ung mamma
  22. Jag går media men är jätte dålig på media ämnena 
  23. Jag river jämt av mina naglar när jag blir nervös
  24. Jag är rädd för att dö ensam
  25. Jag har permanentat mitt hår två gånger och jag såg ut som en pudel
  26. Jag tycker det är rätt är homosexuella ska få adoptera
  27. Jag tycker en av de viktigaste frågorna idag är hur vi ska få jämställdhet i samhället 
  28. Min dröm är egentligen att bli politiker och få vara med att förändra Sverige
  29. Jag skulle någon gång i mitt liv vilja resa jorden runt
  30. Jag har haft svart och rosa hår (det var inte så lyckat)
  31. Jag bryr mig inte så mycket om mitt utseende, jag är som jag är och det går inte att göra så mycket åt
  32. Jag kan vara väldigt barnslig
  33. Jag är antingen svart eller vit
  34. Jag var nog ganska bråkig i högstadiet
  35. Jag gillar rosa men ogillar att tjejer ska ha rosa och killar blått
  36. Jag är ingen djurvän direkt för alla djur jag har haft har bara dött i förtid
  37. Vissa i min klass som jag trodde jag jätte konstiga visade sig vara snälla människor, det blev en chock
  38. Jag lever ganska mycket efter den mall som man ska göra men jag vill inte göra det
  39. Jag har ofta mycket svårare att prata med killar än tjejer
  40. Jag är inte troende
  41.  I mellanstadiet var jag rädd för en lärare jag hade i engelska och jag brukar skylla på att det är därför jag är dålig på engelska idag.
  42. Jag är väldigt lat
  43. Jag avundas dem som har en egen stil
  44. Jag har badat med elefanter, det var en väldigt sträv men trevlig upplevelse
  45. Jag vill göra ett avtryck efter mig
  46. Jag är rädd för spindlar men kan inte förstå andra som är rädda för saker jag inte är rädd för
  47. Jag gillar att göra tvärtemot vad min mamma säger, trotsåldern lite för sent
  48. Jag älskar att läsa för då kan jag koncentrera sig på deras problem istället för mina egna
  49. Jag älskar kultur
  50. Jag trodde aldrig att jag skulle klara att göra hela listan

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha, den är ju ingenting mot min 101-lista :)

2008-11-29 @ 17:13:45
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0