Varför jag jämt gör konstiga grejer

Nu har jag äntligen spelat upp min pjäs på svenskan. Den blev helt knäpp och jag tror ingen fattar någonting av vad den handlar om men det känns jätte skönt att har det gjort och jag är lite stolt att jag vågade göra det. Jag fattar inte varför det är jämt jag som ska välja konstiga uppgifter och göra. I slöjden på högstadiet fick jag för mig att jag bara skulle göra fula och konstiga grejer i slöjden. Detta kanske berodde på att jag var skit dålig på slöjd så det var ingen ide om jag hade försökt att göra något fint för jag hade andå misslyckats.

Det är en typisk Hanna grej, det finns en del sådana typiska Hanna grejer men dem får vi ta en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA, jag älskade din pjäs :D Den var grym, och du är ju galet modig som vågar göra så :D

2008-05-12 @ 20:33:06
URL: http://www.emiliavem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0