Nationella

Just nu går det skit i skolan iallafall, nationella matte gick åt helvete och det var ju synd. Men man kan ju tänka positivt jag fick iallafall alla rätt på idrottsprovet som ifs var skit enkelt. På media ligger jag efter i typ allt så det känns lite synd. Jag ska iallfall bli chefsredaktör och det låter väldigt proffsigt tycker jag. Emilia är vice presidenten och det är inte heller så dumt :P HAHA

Imorron har vi premiär på vår mordgåta, hummerfiske och döda karlar det kommer bli skit skoj!
18.30 på Villa Elfshög :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vice president ^^. Jag är nästan stolt! Så fint låter det.

2008-05-10 @ 18:27:58
URL: http://www.emiliavem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0