Andra Avenyn

Andra Avenyn slutar nästa vecka och det är väldigt sorgligt

Jag tänkte att jag kan skriva hur jag tror att det slutar så kan jag säga ha det visste jag redan när alla andra får se det på TV men om jag inte skriver ner det vet ju ingen att jag visste det

Så till er som inte vill veta LÄS INTE:

Håkon kommer stöta på Olga och Annika kommer vilja skiljas
Roxanna kommer föda sitt barn men jag funderar lite på om det kommer bli missfall
Lotta kommer avslöja Roland, eller så säger han det själv
Roxannas "pappa" kommer hitta på nått skumt
Kim kommer erkänna för alla att han har dopat sig
Sara kommer inte göra abbort
´

HAHa sen nästa vecka får vi se, om jag har rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0