Blogg !

Äntligen!  Nu har även jag hakat på trenden med blogg, ifs har det vart trend i några år nu men jag är ju lite efter ibland. Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om men det löser sig nog. Om jag känner mig själv kommer jag blogga ca 3 ggr och sedan ge upp. Men jag ska kämpa och vara stark. Anledningen till att jag ska börja blogga är för att jag ska börja skriva i skoltidningen. Egentligen var planen att gå med Emilia på mötet och sedan vara med och hålla lite i tidningen men under mötet råkade jag säga att jag vill skriva så nu måste jag öva på att skriva så jag blir GRYM på det. aja lycka till Hanna.

/ Hanna


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, jag står ju med! Roligt roligt! Men de borde höra av sig från skoltidningen snart, jag blir snart tokig.

2008-04-07 @ 18:56:19
URL: http://www.emiliavem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0