Vi hade ju iallafall tur med vädret :D

På min första sommarlovsdag gick jag upp alldeles för tidigt för att se på min bror skolavslutning! Den var tråkig som vanligt men Nannas tal rockade! Tur att någon livar upp stämningen lite för rektorn har lite problem med det. Efter avslutningen så åkte vi hem och åt jordgubbstårta :) Gott :D

På eftermiddan åkte jag, Ida och Therese ner till Nisse och kollade på studenterna och gav blommor till Mattias och Pontus. Det kändes synd att man åkte till Nisse istället för MÅG, men, men. MÅG i mitt hjärta :D Men när vi var nera vid fallena så träffade man alla MÅGare ändå :)

Vädret var jätte bra, det regnade inte alls. Mina vita skor blev inte alls jättesmutsiga och jätteblöta för vädret var ju så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0