SOL :)

Nu har jag verkligen inte skrivit på länge och jag har absolut ingenting att skylla på. Iaf var midsommar jätte bra i Grundsund med god mat och trevligt sällskap. Vädret blev ju inte så dåligt trots allt och till och med jag hoppa i plurret. Badet blev dock inte långvarigt men ändå :)

Idag är det sonnenshein som antagligen inte stavas så. Jag hatar tyska men jag tycker det är skit skoj att säga sonnenshein som är solsken för alla som inte fattar. På tal om ingenting, det är sol men det är kallt och blåser jättemycket så det går ju inte att sola. Det är lite gött för då kan jag ligga inne och kolla på OC hela dagarna utan att ha dåligt samvete. Nu har jag bara åtta avsnitt kvar :( Men jag har ju tre säsonger kvar sen så jag ska inte vara ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0