Fotboll

Idag har jag tänkt att skäda min garerob hela dagen. Just nu ser den ut som ett bombnedslag, men det ska det bli ändrig på! Igår fick mamma och pappa för sig att de skulle möblera om och ha gäster på kvällen och titta på fotboll. Det blir som vanligt inte så lyckat när de har två projekt på en dag. Det var väldigt stessigt och jag fick för mig att jag skulle baka cheesecake och det tog 1,5 timme och det var inte lå lyckat för jag han inte med allt annat jag skulle göra.

Kakan blev god men Sveige förlorade och det var väldigt depprimerade. Jag åkte till Erika i halvlek så jag fick inte se pappas min när Sverige förlorade, det var lite synd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0