(Ut) bränd

Egentligen är jag inte utbränd utan jag är bara j*vligt trött efter en varm och jobbigt jobbvecka. Nu är jag glad att det är helg och därför tyckte jag att det var skit kul med den roliga rubriken eftersom jag har bränt mig som fasen idag! Jag tänkte att det skulle hända eftersom jag inte använde solkräm men inte att det skulle bli såhär! Jag har så skit FUL bränna efter T-Shirten. Jag brukar tycka det är skitfult med bikinilinjer men T-Shirt linjer är så sjukt fult och när man är helt röd också! Fan så jag kan nog inte sola imorron :( Fulast är iaf i nacken där det ser ut som jag har en röd halvmåne eftersom tröjan inte gick ändå upp.

Utbränd och bränd på samma gång. Kan det bli värre?

JA det kan det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0