Vilken underbar dag!

Jag brukar hata tisdagar! Idag har tisdagen varit väldigt bra! Det beror på inställingen jag och Linnea har haft idag! Den har vart superbra! På morgonen gick foto jätte bra, jag blev klar med alla mina bilder och Jurek gillade dem! På svenskan gick det också bra med all konstuktiv kritik! Lunchen var skit men det var kul ändå. Marres idrottslektion var jätterolig och det gick gôr bra för det bästa laget! Sedan på matten gick det också bra för en gång skull! Herregud vilken dag. Och vill ni veta vad det beror på att den gick så bra? Linneas skämt! De gjorde oss alla väldigt glad och vi orkade med hela dagen!! Tack.

Nu är det snart träning och jag har laddat med glögg och glasstårta. Kan väll inte bli annat än BÄST?


Kommentarer
Postat av: Marre

Härligt att du diggade min idrottslektion :) Det märktes att ni hade kul!

2008-12-09 @ 22:02:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0