Västtrafik, ni är ett STORT samhällsproblem!

Nu är jag arg, eller jag har vart arg, nu har jag fått i mig mat och blivit glad igen! När jag skulle hem från skolan så babblade min naturkunskapslärare så länge så jag fick springa till bussen men missade den. Aja det var väll inte det värsta tänkte jag och tog nästa buss in till stan. Där skulle jag göra en ny områdesladdning eftersom den andra hade gått ut. När jag ska gå in på tidpunkten går det inte att gå in, det är kö så man får stå utanför dörren. Fucking helvetes vässtrafik har gjort så man inte kan ladda på busskortet på bussen längre och alla har kommit på den briljanta idén att göra det idag. Där står jag och fryser och är hungrig med en dörr som slår mig i ryggen hela tiden. Det verkar inte bara vara jag som är irriterad för folk suckar högljutt. Gubben bakom disken verkar inte alls bry sig om att kön är lång och pratar snällt med alla som kommer om diverse saker. Folk börjar stampa och glo och jag hänger på men det verkar inte gubben fatta utan kör på i sin snigeltakt. Jag missar två bussar och kommer hem när klockan är över fem. Då har jag typ redan exploderat, jag var tvungen att gå in och köpa choklad på torgkiosken för att lugna ned mig. Hata västtrafik, ni är det största samhällsproblemet som någonsin har funnits! ÅHHH

Kommentarer
Postat av: Emilia

I AGREE!

2008-12-01 @ 20:56:33
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja, det är så jävla kasst!

2008-12-01 @ 22:29:37
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0