Det ser mörkt ut!

Det är ett samhällsproblem att det är mörkt dygnet runt på vintern. Hur ska man kunna se när man övningskör till exempel? Det som är synd är att jag kan inte skälla på någon för att det är mörkt. Ifs kan jag vara lite arg på mina föräldrar att vi inte bor i Thailand där det är varmt och ljust!

Jag vill så gärna åka dit nu! Jag vill ha sol och värme men samtidigt längtar jag något enormt efter julen! Det blir nog bra att fira julen i en trästuga med snö, mysiga kvällar med glögg och pepparkakor istället för under en palm vid solnedgången med en fruktdrink i handen!

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag vill också till orsa :(

2008-12-08 @ 20:11:55
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0