.

Blev ingen träning idag för Linnea fick *host* huvudvärk. Kan bero på att hon har varit så snäll mot alla idag så tillslut blev det lite för mycket så huvudet sa ifrån. Haha vad taskig jag är. Linnea du fick säkert huvudvärk av att du tänkte så mycket på grafen! Det var rätt gött sedan när man kom hem och kunde sova istället för att träna. Träna lite, äta mycket borde bli fettolagets motto.

Idag åker Malin och Annas utbytesstudenter hem och det känns lite sorgligt fast jag har sagt typ en mening totalt till dem. Jag funderar sarkt på att ta hit en fransos nästa år. Det kunde bli grejer det med kommunikationen. Men på media älskar vi ju kommunikation så det fixar sig nog.

Vad har hänt mer idag? Jag har gjort bort mig lite, Linnea mycket med det är väll så det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0