Torsdag

Idag har jag köpt min bästa julklapp till julklappsleken, vad det är får ni veta imorgon. Det kommer bli succé!

Idag var det också julavslutning för paradisskolan. Det var så mycket bätter nu än när vi gick där. Barnen har lärt sig att sjunga! Jag fick rysningar och tårar i ögonen. Då är de bra! Min lilla bror var bäst! haha
Kul var det att träffa lite gamla lärare också, de var inte lika sura denna gång. Kan bero på att de hade fått blommor.

Jag har faktiskt lite dåligt samvete för att vi inte köper något till våra lärare men jag orkar faktiskt inte ta tag i det fast jag är en fjäskis. PA har ju börjat läsa våra bloggar nu så om han har hittat hit måste jag ju fjäska lite. Lika bra att leva upp till sitt rykte!

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA :D Vi köper till sommaren!

2008-12-18 @ 22:56:36
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Marre

Nej, sig inte att P-A är ute och snokar?!

2008-12-19 @ 07:32:09
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0