Test!

Mitt i allt plugg fick jag för mig att jag skulle göra IQ test. Jag läste på Emilias blogg att man kunde göra det på mensas hemsida. Det gick nog käpprätt åt helvete jag orkade inte ens göra klart det. Då gjorde jag istället personlighetstestet som Emilia också skrev om och då blev jag glad! Passade perfekt för mig! Tur att jag inte ska bli något man behöver ha bra IQ för. haha

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Kommentarer
Postat av: Marre

Vad knas, en del av karriärerna du fick passar klockrent på mig! Jag fick i stort sett ingen som passade bra in på mig :S

2008-12-07 @ 22:29:02
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det där är ju EXAKT du, Hanna :D Marknadsförare! PR-ansvarig! Sa ju att testet var bra ;)

2008-12-07 @ 23:07:56
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0