Onsdag

Idag har det hänt så mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Jag försökte lekasmart som vanligt på PA:s lektion. Jag tror att han genomskådade att jag egentligen inte kan något alls om FN idag. Jag måste berätta om allt roligt och annat som har hänt idag

1.  Jan skällde ut Louise när Linnea kastade ett tomt tuggumipaket på henne i korridoren. Louise skyllde då på Linnea som fick gå och plocka upp det. Det låter nog inte så kul men det var skit skoj!

2. Vi skulle gå på något möte med nån om grupperingar i klassen, trodde vi. När vi kommer dit är det en jävla surkärring där som tror att hon är bäst. Jag blev arg.

3. Efter skolan gick vi och köpte pokerset för 10 kr på rusta. Det var bra gjort.

4. När jag och Linnea skulle ta 53:an hem från överby så missade vi den för att vi hade glömt att kolla när den gick. Då fick vi vänta i en halvtimme på nästa buss. Den bussen tog oss först till Näl och sedan tillbaka till överby igen. Så efter en halv timme var vi tillbaka på samma plats igen och fick sitta kvar på bussen som skulle ta oss till björndalen. det tog oss drygt en timme för att komma hem tfrån överby. Men det var bra gjort för det var jätte mysigt på bussen. Bara jag, Linnea och busschauffören.

Kommentarer
Postat av: Marre

Haha jag missade alltså inget förut ;) En surkärring alltså? Misslyckat :p

2008-12-17 @ 20:24:27
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Emilia

RUSTA <3 YEYEYEY

2008-12-17 @ 20:35:27
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: louise

HAHAHAHA

2008-12-18 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0