Ge mig inte mer jul, tack!

Idag har jag kommit på att jag hatar julen. Jag ska sluta fira jul och åka bort till varmare breddgrader varje år. Det är så mycket måsten med julen och alla andra människor har samma måsten. Det blir panik. Man måste köpa julklappar, baka julgodis, julhandla, storstäda hur ska man hinna med? Vi säger varje år att vi ska ha en lugn jul men ändå blir det stressigt. Jag tycker att man gör en aldeles för stor grej av det här med jul. Vadå jesu födelse? Jag vill inte bojkotta julen men kanske ta det lite lugnare och inte börja fira jul i november, jag är trött på julen nu!
 Tack för ordet! 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker att du har FEL!

2008-12-21 @ 15:45:04
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0