Finns tomten?

Idag hände det roligaste på evigheter! Jag och Emilia var på elevdemokratidag och det var väldigt roligt och intressant. Det roligaste på hela dagen var när man skulle lämna in lappar med frågor till föreläsaren. Vad skriver Emilia då på sin lapp? Finns tomten? FINNS TOMTEN?

Fattar ni hur roligt detta var. Jag höll på att dö av skratt men det kunde jag ju inte göra för då hade ju alla fattat att det var vi som hade skrivit lappen. Och det är inte ett sådant sammanhang man vill visa sig i! Det roligaste var att föreläsaren tog det skit seriöst och började berätta en historia om när han hade vart tomte en gång samtidigt som jag vred mig i stolen och höll på att dö av skratt. Utbrottet kom istället när jag skulle berätta om det för våran lärare. Jag skratta så jag inte fick någon luft. 

Det var bra skrivet Emila, det gjorde min dag. 

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAHA :D

2008-12-11 @ 23:30:43
URL: http://emiliavem.blogg.se/
Postat av: Marre

Haha nu förstår jag vad du skrattade så mycket åt igår ;p

2008-12-12 @ 12:03:31
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0