....

Jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om men igår fick jag en idé så låt mig presentera

10 saker du kanske inte visste om mig:

1. Jag har jättesvårt för höger och vänster. Jag måste tänka efter jättelänge vilken hand jag hälsar med ;)
2. Jag får hjärnsläpp när jag ska räkna något i huvudet och någon står och väntar och tittar argt på mig för att jag är så seg!
3. Jag har jättesvårt att äta upp allt på tallriken, jag blir nästan alltid plötsigt mätt när jag har lite kvar. Eller så måste jag ta lite mer så jag har lite kvar. Jag har börjat öva på detta nu så jag blir bättre!
4. Jag är rädd för att inte bli nöjd med vad jag har gjort med mitt liv när jag blir gammal!
5. Jag har jättedålig kordinationsförmåga. Jag vet inte om det heter så men jag har iaf svårt att spela trummor när man ska göra saker med föttrerna och händerna samtidigt, jag tycker det är svårt med koppligen på bilen för man måste trycka på gasen samtidigt, jag tycker det är svårt att kappa i takt
6. Det är sällan jag blir så arg på något som oangagerade och dåliga lärare
7. Jag påverkas jätte mycket av grupptryck fast jag inte vill, tex skaffade jag en blogg för att alla andra gjorde det, dock lite efter alla andra!
8. Jag kan inte sova med standby lampan på, på TVn för då tror jag att huset ska brinna ner för det sa de på branstationen i 5an.
9. Jag är en sjukt bra förlorare, jag blir aldrig arg förutom om den som vinner inte är värd att vinna för att den har fuskat
10. Har lite svårt att komma på ngt mer, kanske att jag river av mig naglarna när jag spelar fotboll eller blir nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0