Till mina trognaste

Detta inlägg tillängnas min kanske enda och trognaste läsare Linnea Hed. HAHA nää jag har verkligen ingenting och skriva. Fatta vad roligt om det bara är hon som läser detta nu, jag skulle ju lika gärna kunna maila henne och berätta vad jag göra på dagarna i så fall.

Nä men Emila är ju min allra trognaste läsare som ger min kommentarer det gör nästan ingen annan! Tummen upp för Emilia! Linnea skärpning på dej, jag vill ha kommentarer! Men det är ju för att jag och Emilia ska starta världens bästa skoltidning i höst som jag har valt henne speciellt till min vapendagare, det är därför hon kommenterar för att hon är utvald och lite bättre än alla andra! Haha


Kommentarer
Postat av: Louise

jag kan väl börja kommentera då...!!

2008-08-06 @ 22:41:47
URL: http://louisz.blogg.se/
Postat av: linnea

jag med då, men då får du allt kommentera min med;)

2008-08-07 @ 11:56:33
Postat av: Emilia

HAHA :D Jag är trogen!

2008-08-14 @ 14:11:23
URL: http://emiliavem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0