Sömmerska nästa!

Idag har jag vart och shoppat och ätit lunch på stan med mamma. Jag hittade två tunikor på vero moda och en kalender och annteckningsblock på Bokia. Känns konstigt att säga det men skolan börjar snart och jag längtar nästan för då slipper jag jobba mer!

Nu ska jag sätta mig och sy min kjol! För er som inte har sett mig sy så ska jag säga att detta inte är en av mina starka sidor så jag har ingen aning om varför jag gör det! Kan bero på att jag vill ha en kjol :) Jag säger bara att nu skulle min gamla syslöjdsfröken sett mig för hon hade nog inte trott sina ögon! Sysllöjden var ett av mina värsta ämnen för jag gjorde alltid fel så läraren fick sy om eller värst av allt sprätta! Så jagf får se om det blir någon kjol av det! Jag har iaf kommit på att kjolen ska inte vara i mini size utan det stod mot vikt kant på mönstret, det tog mig ca 1,5 timmar att komma på men det är ju trots allt ett framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0