Sommaren 2008

Nu skiner solen ute men trots det känns det som sommaren är slut nu. Skolan har börjat och man har fått Sveriges sämsta schema. Jag har fotfarande ångest för att jag tror att jag har valt fel kurser men annars är allt bra med mig. Kollade klart OC säsong 3 också och jag överlevde nästan slutet ;)

Nu närmar sig hösten och då tänkte jag passa på att summera sommaren

Sommarens bästa:
Att leva i en resväska, fritidskortet bör också nämnas för jag har levt med det i min hand i sommar. Åkt till Gardis, Grundsund, Rågårdsvik, Smögen, Ödskölt och lite andra trevliga ställen.

Äta sig fet. Med fettolaget och andra trevliga männsikor har det blivit FÖR mycket godis, chips och annat gott!

4H, behöver inte säga mer :)

sommarens sämsta:
Att inte ha några rena kläder när man lever i en resväska!

Regn och mera regn

Jobba över döda männskor

Sommarens mest saknade:

Amanda i Irland

Skickade tröjor man kan ha bara när det är snö

Sommarens mest överkattade saker:
OS

Fallens dagar


Sommaren 2008 har vart SKIT bra!

// fröken 4H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0