Min radiodag!

Nu när man jobbar går dagen ut på vilka radioprogramm som sänds:

07:00- 10:00 Rix Morron Zoo - alltid väldigt underhållande!
10:00 - 13: 00 Knapert utbud, bara massa reklam på Rix Fm och massa annat konstigt på de andra, ibland lyssnar jag på ring till P3 som kan vara väldigt underhållande
13:00 - 14:30 Höjdpunkten på dagen: SOMMARPRATAREN! Det som är väldigt synd är att det är i 70% av sommarpratarna som vill hitta meningen med livet hos folk bara för att de har gjort det med andar eller nått annat skit! När jag blir känd och ska bli sommarparatare ska jag prata om något viktigt, som typ hur vi ska förändra skolan! Jag HATAR att alla sommarpratare ska försöka vara så jävla smarta och tro de de är bäst hela tiden genom att prata ett språk som ingen begriper! MEN när det är en bra sommarpratare så räddar det hela min dag, jag blir helt lycklig! I veckan var det hon som gör Filippa Bark, bästa någonsin! Idag var det dock en besvokelse IGEN! Rysk spion eller nått! Jag gav upp, kan de inte skaffa några bra till nästa år så kan jag tänka mig att jobba på kyrkogården igen! Annars är jag frivillig att vara sommarpratare! SR ring om ni är intresserade! Jag pratar alldeles för fort och för mycket men jag vill säga en sak till folket! Jag har bara inte kommit på vad riktigt än! Nog om det!
14:30 - 16:00 Rix Fm semester har slutat och jag är depp :( Men det är bara två timmar kvar på degen och det gör att jag kan kämpa lite extra med alla regndrypande pelagonier, lisor, margariter,och de andra röda jobbiga blommorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0