kladd och oranga regnställ

Imorgon börjar en ny vecka och jag känner mig faktiskt ganska redo. Speciellt när man tänker på hur bra torsdan och fredagen var då man målade hela dagarna. Jag bara ÄLSKAR allt som går att kladda med händerna med. typ trolldeg, smet, färg av alla slag, lera, och annat kladdi kladd. Det är ju skiit skoj att bara gå loss i allt kladd med händerna. Jag känner mig som ett barn igen och jag gillart! Iaf så kladdade jag med färgen på mina armar och ben och lite på stackars Ida! Imorron så blir det nog inte att måla eller att vattna som är mina favoritsysslor. Det ska ju antagligen regna imorron så då sköter sig vattningen av sig sjäv. Så imorron blir det bara att dra på sig våra übersnygga oranga rengställ och göra det bästa av dagen för jag har ju trotts allt bara gått och väntat på sämre väder! då kan jag ju lägga mig i leran och kladda ännu mer. Hurra!

Ha det bra imorron alla ni lediga lata sommarlovsfirande barn och tänk inte på mig i regnet för jag älskar oranga regnställ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0