Back to reality

Okej, nu är jag tillbaka från att ha levt ca 3 månader i min OC drömvärld. Såg det sisa avsnittet idag och nu känner jag att jag nog kan lägga detta bakom mig. Ni kan testa om det går att prata med mig om ngt annat än OC, om inte behöver jag nog separationshjälp.

Idag har jag (förutom OC) vart på hunneberg och övningskört och fotat med pappa. Det gick ganska bra att övningsköra men att fota med min nya kamera var inte det lättaste. Det blev alltid typ över eller under exponerat och inte jätte snyggt men jag ska lära mig någon gång har jag tänkt! Det ska bli mitt nya intresse istället för TV tänkte jag. Undra om man kan ha det som sin dagliga medieläxa?

Nu blir det nog lite TV ändå för söndagar på hösten är TV och pluggdag men plugga har inte gått jättebra idag men man får tänka att det bara kan gå bättre nästa sönda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0