Äntligen

ÄNTLIGEN! Nu har jag jobbat klart för i sommar och det känns väldigt bra. Jag får tänka på jobbet som en livserfarenhet och att jag har kommit på att jag ska plugga som fan i år så jag slipper gå på en kyrkogård hela mitt liv. Krematoriebesöket igår var inte så hemskt som jag föreställt mig, dock väldigt äckligt när man tänkte på att det  låg döda människor i kistorna. Bara så alla vet ska jag ligga i en sammetspåse i en askgrav när jag dör. Och jag ska inte ha de fula gröna blommorna på för då protesterar jag!

Idag var jag ute och övningskörde på vägen för första gången i mitt liv! Det var bara en liten bit, men ändå. Jag är väldigt stolt! Senare idag ska jag stå i FCT kiosken och sedan vet jag inte vad jag hitta på för kul frammåt kvällen. Kanske filmkväll med familjen, om inget annat bärre alternativ dyker upp :)

Om ngn har missat det så har det fina vädret kommit igen, men troligtvos inte för att stanna. Men när skolan börjar kommer det vara fint för det är det alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0