Skoltidning :)

Idag har jag och Emilia vart på möte med skoltidningen, jag vet fortfarande inte vad jag ska göra där! Mötet var iallfall väldigt underhållande pga av vissa kommtarer! Det kommer sannerligen bli roliga redaktionsmöten!

Jag hörde idag att det är någon som har dött av sin blogg. Det är altså inte bloggen som har mördat men personen blev så stressad av att den inte visste vad den skulle skriva i bloggen hela tiden så den dog! Men ni behöver inte vara oroliga, jag lovar, jag ska inte börja blogga så mycket så jag dör! Jag tyckete iallfall det hela var väldigt komiskt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahah! Det kommer VERKLIGEN att bli roliga redaktionsmöten. Härlig prick, det där.

2008-04-29 @ 17:18:12
URL: http://www.emiliavem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0