Ledarskapskurs

Idag och igår var jag på studiefrämjandetrs ledarutvecklingskurs. Igår blev det ett kärt återseende av ledarna på backens 4H :) Det var skoj :D När jag skulle checka in på scandic i Trollhättan säger personalen att jag inte har fått något rum. Typiskt eller vad? Aja kursen började iallafall och jag och Johanna blev nedtykta till golvet (inte bokstavligen) av en kärring i ful lugg. Hon tyckte inte vi fick säga vad vi tyckte för att vi var ledare för barn och inte de andra. Hon skulle ha kurser i konst eller nått annat konstigt. Jag förstod snart att de andra i sällskapet inte heller var speciellt trevliga. Alla var typ egon x2 men var väldigt diskussionsvilliga. Sedan när kusen var klar igår fick jag iallafall åka hem och sova i min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0