Allt idag

Idag var det först nationella på morgonen som jag tror gick åt helvete. Jag var verkligen inte sugen på att skriva idag. Sedan hade vi jätte lång rast och sedan slutatde vi för vi hade ingen engelska och svenska. Jag och Linnea åkte till paradisskolan för att lämna mina 4H lappar och hälsa på lite. Lärarna verkade dock inte så positiva över att vi var där. Maria hejade knappt och alla verkade allmänt sura. Sedan när vi var med Linnea Nylen och Nanna lite inne i No salan kommer Eva-Lena och säger att vi inte kan vara där utan tillstånd. Vadå tillstånd det har man aldig behövt innan! Jag blev så SUR, så vi fick traka upp till rektor och skaffa och tillstånd! Så jäkla barnsligt! Vad håller den skolan på med nuförtiden?

Aja sedan åkte jag snabbt till teatern och sedan var jag Linneorna och carro på öppet hus. Jag tror inte Linnea kommer gå media hur mycket vi än tjatar, jag tror jag ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0